a ja szyję i szyję...:)




Komentarze

PatiS pisze…
Szaro-niebieski jest mój!!. Widzę jak mnie woła: Pati już do Ciebie biegnęęęę..! Na szaro-różowy też miałabym chrapkę:D:D:D Są boskie. Cud, miód i orzeszki :mniam:
Mrouh pisze…
Jakie one piękne w swej filcowatości, cały urok tych przeszyć na filcu się ujawnia, nie wiadomo w którym najpierw się zakochać!
cynka pisze…
ech-cudne!!!

a ja na wiadomość co do szczegółów takiej nauki czekam :)))
Jaszmurka pisze…
UWIELBIAM Twoje notesy. bez dwóch zdań :)
Jaszmurka pisze…
w szczególności te szare ♥
(bo zapomniałam dodać :P )
Noomiy pisze…
niesamowity jest ten fioletowo seledynowy! :) Istne cudo!!! :)
Cieszę się, że do Ciebie trafiłam! :)
vernon pisze…
PatiS ten szaroniebieski to ma wypisane moje imię :>

Aniu śliczne te notesy :D
wolfann pisze…
Kochane...

dziękuję za entuzjastyczne przyjęcie nowych wytworów

:)))


zła ;))) informacja jest taka,że one (i jeszcze inne notesy)już od kilku dni mieszkają u założycielek Lasu Rąk-nowopowstającej, dużej, stacjonarnej galerii rękodzieła w Warszawie (niedługo otwarcie)
więc
ja już nimi nie rozporządzam
dobra jest taka,że od października (już prawie grafik gotowy-na dniach pełne info i niespodzianka)będę prowadzić warsztaty z szycia notesów(i nie tylko)- zapraszam serdecznie na nie a zapewniam ,że z gotowym notesem wyjdziecie :)))

Cynuś Kochana- pamiętam o Tobie w tej sprawie i tej drugiej też :)...odezwę się niebawem

Popularne posty