kiermasz :)

niedzielę minioną miałam przyjemność spędzić w towarzystwie
dwóch twórczych , szalonych kobiet- Dryszki i Piekielnej_owcy,(która to nas ze sobą zabrała-dziękuję:)))) na kiermaszu handmadeowym re:produkcje, w warszawskiej klubokawiarni Grawitacja.

Było tłoczno, wesoło, twórczo!!!

poniżej mini mini fotorelacja



Dryszka i mła :)

Piekielna zachwala ;)

nasze wytworki




a tu już zbliżenia niektórych notesów ostatnio popełnionych

kolekcja A6 z guziolami i koralikami

kogucik :) A5


czaszka A5

czaszka pierwsza i nie ostatnia (ta już ma nowy domek )...cały czas tan motyw mi sie podoba więc za następne szybciutko się biorę...

Komentarze

osobiście jestem zbulwersowana.
i czemuż to Panie nie napisały ani słowa PRZED?
ja bym na ten przykład chętnie na zakupy przyszła.
oburzające.
wolfann pisze…
Drysz pisała o tu http://drycha.blogspot.com/2010/08/gwozdzie-byski-cienie-iin.html
tymonsyl pisze…
czaszka genialna!
Drycha pisze…
2:16 tak... to mi jest przykro i jestem zbulwersowana, bo pisałam dwukrotnie u siebie na blogu : F
cynka pisze…
tak, ta czaszka od razu się w oczy rzuca! prześwietna!
już wiem.
to wszystko wina Hetane... ;)

kurczę, ale ty też mogłaś słówko szepnąć.
Filka pisze…
super się spisałyscie, półka ugięta od prac :)
czaszka wymiata !!!!

Popularne posty