wojownik/warrior

wojownik/warrior

"Wojownik"
tekst: Iza Byra

Wojownik co dobrem jest cały
Wojownik co złem jest cały
Lepiony z gliny dobrej i złej
Nie wiedzieć czego mniej
Złem dla dobrego wojuje
Dobrem dla złego wojuje
Złem dla dobrego wojuje

(...)

Wojownik na wojnę wyrusza co świt
Możliwe, że to mit
Wojna niezbędna dla wojownika
Bez niej cały znika

Wojownik co dobrem jest cały
Wojownik co złem jest cały
Lepiony z gliny dobrej i złej
Nie wiedzieć czego mniej
Złem dla dobrego
Dobrem dla złego wojuje
Złem dla dobrego
Dobrem dla złego wojuje
Złem dla dobrego
Dobrem dla złego wojuje.


do utworu grupy Żywiołak


to zdjęcie i zdjęcie z poprzedniego posta miały być wykorzystane na kolejne wyzwanie na blogu Craft Imaginarium -"Ikony kultury", którego bohaterami są Romeo i Julia...cóż jakoś mi nie chciało w tą stronę pójść...może jeszcze spróbuje...hmm

i Was serdecznie zapraszam do udziału w tej zabawie :) czasu jest sporo (koniec zabawy 20 sierpnia)


jak dajecie radę z tym upałem? ja wysiadam i niestety mój komp też nie daje rady :(

Komentarze

cynka pisze…
oż- ależ dzielny On!

a, mi na to CI wyzwanie jak najbardziej pasuje:))))
Martyna pisze…
Fantastyczne! Szczęka opada po raz kolejny!
Guriana pisze…
uwielbiam Cię w tych klimatach!!!:))
Saphira pisze…
Wow... I`m sorry that I cant read anything, but your Collages are speaking for themeselves...beautyful and very inspirating
I linked your blog to my bloglist!!!!
Greetings from Munich - Germany

Super, schade dass ich nichts verstehe, aber Deine Kollagen sprechen für sich - wunderschön
und sehr inspirierend.
Ich habe Dich gleich zu meiner Blogliste verlinkt!
Grüße aus München - Deutschland

Popularne posty