red

red

Komentarze

uwielbiam czerwień.

znowu pięknie. podoba mi się to, że z elementów tak popularnych i - powiedzmy szczerze - oklepanych(kwiatki, kształty, cekiny) stworzyłaś nową jakość i dałaś im tak wspaniałą głębię. zawsze chciałam tak potrafić.
ankan pisze…
Niesamowite! Uwielbiam Twoje kolaże. Bardzo podoba mi się pomysł wykorzystania w nich własnego wizerunku.
cynka pisze…
zapragnęłam TAKIEGO autoportretu!!!

genialny!!!
Lili pisze…
wow. coś co u kogoś byłoby kiczem, u ciebie jest dziełem... jak ty to robisz...
jestem zachwycona:)
finnabair pisze…
Mistrzostwo :) mrrrrrrrr - przez duże M i duże RRRR :)))
Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

Jeśli tak podaję linka:

[LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

Popularne posty