scrap "bez"

scrap "bez" pod tą nazwą kryje się nowa zabawa na blogu Craft Imaginarium zainicjalizowana przez Michelle :)

polegającą na wykonaniu scrapa bez użycia papieru

postanowiłam się zmierzyć z tym wyzwaniem zarazem wykonując pracę na konkurs sklepu scrap.com.pl organizowanego przy okazji III Ogólnopolskiego Zlotu Scrapbookingowego, o którym to się rozpiszę w osobnym poście :)

oto mój kwiatuszek :)



kwiatuszek



i detale

kwiatuszek


bazą jest tkanina, wzory jak widać w większości wyszyte, ćwieków sztuk 60 ;), płotek z korkowej podkładki pod kubek, napis z pozostałości po opakowaniu wykałaczek...wychodzi na to ,że wszystko może się przydać :)

serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy i z niecierpliwością czekamy czym nas teraz zaskoczycie!

prace nadsyłać należy na adres bloga do 29 czerwca

Zapraszam :) !

Komentarze

latarnia pisze…
Wolfann, Twój skrap jest cudny :)

A czy Ty wiesz, że on zdobył wyróżnienie w konkursie scrap.com.pl na Zlocie? wyróżnienie przyznał mu Blogowy Szpieg :D
Bo zdaje się, że nie odebrałaś nagrody...
wolfann pisze…
wiem, wiem...i dziękuję...i bardzo mi miło ...cudna nagroda już u mnie:)...odebrałam jeszcze na zlocie
pasiakowa pisze…
Ojaa.. jaki boski! I szalenie pomysłowy! :)
wielce charakterne dziewczyny! :)
a praca piękna - subtelna i czuła.
latarnia pisze…
To mnie uspokoiłaś :D Najwidoczniej byłam w jakimś amoku ;)
Rybiooka pisze…
Macałam scrapa jest świetny. Miło było porozmawiać - dziękuję :)
Joasia* pisze…
O kurcze, jakim cudem ja go nie obmacałam na zlocie. Świetne wykonanie a te minki na fotkach!!!
Filka pisze…
bardzo fajny scrap, ale ile pracy w niego wlozyłaś ulallaaaal i mozna bez papieru? można :D
paperina pisze…
Cudowny, mięciutki, przytulaśny jak maleństwo, a kompozycja ogrodowo kwietna...mmmmmniam...
cynka pisze…
oj piękny on piękny!!!! widziałam- miałam to szczęscie!!!!
:)))))
Mrouh pisze…
Z bliska jeszcze lepsze wrażenie robi! Skojarzył mi się z płótnem suszonym na trawie. Strasznie się cieszę, że mogłam Cię zobaczyć i te kilka słów zamienić i Twoje prace poogladać i nie tylko- przyznaję się- macałam eksponaty:-)
kasia_g pisze…
cudo! zazdroszczę macania

Popularne posty