następny za rok ...

Czy wszyscy już doszli do siebie po zlocie?...bo ja to się jeszcze zebrać nie mogę :)

nie napiszę nic nowatorskiego zapewne, bo wiadomo , że  
FANTASTYCZNIE  
było, a przede wszystkim było nas bardzo , bardzo dużo:) ( co to będzie za rok ;)? )

dzięki Fajferkowi sala była na tyle pojemna , że pomieściła i nas, i wszyskie sklepy, i prace te do pomacania, i te na konkursy/wymiany.

ja też z pustymi łapkami nie wyszłam (czego o portfelu powiedzieć nie mogę ..ale ciii) bo i zakupy porobione , i poszczęściło mi się w losowaniu nagród za przybycie na zlot, i wyróżnienie dostałam za scrap co to w poprzednim poście pokazany

tak więc szafa wzbogacona o nowe, cudowne kolekcje Latarni Morskiej i Karoli a także o 3 kolekcje I lowe scrap...nic tylko za nożyczki łapać :))))

Cieszę się przeogromnie , że wiele osób mogłam na żywo wyściskać, pogadać , poznać . Mam nadzieję,że nadal w kontakcie pozostaniemy :)

krótka relacja fotograficzna-zdjęcia naszej Kochanej Costy (więcej u Niej na blogu-zajrzyjcie koniecznie)


wycinanki z Agnieszką-Anną
prawie wszyscy zlotowicze :)

czarne fartuchy z kolorową Karolą


część ekipy Craft Imaginarium

Filka obiecaj ,że to ostatni zlot bez Ciebie!!!!!
dałyśmy radę, ale jak Ciebie nie ma to jednak nie to samo!

Komentarze

Popularne posty