gdy nie kochasz mnie...

jakoś takoś ostatnio wena gdzieś uciekła i wydłubać cokolwiek to wielka trudność dla mnie...przeważnie pomysły pojawiaja się w najmniej odpowiednich chwilach, a potem entuzjazm mija...i koniec końców nie robię nic :(

udało mi się jednak przygotować LO'sa wg "komórkowej" mapki zaproponowanej przez Dryszkę na blogu Craft Imaginarium o tu

zabawa nadal trwa więc serdecznie zapraszam

siostry


i pracę na kolejną już edycję "polskich kawałków" , której tematem była piosenka zespołu Breakout "Gybyś kochał hej"


gdy nie kochasz mnie...


prace innych uczestniczek można zobaczyć tu i również w tym miejscu zgłosić się do nastepnej edycji tej zabawy


zapraszam na bloga Craft Imaginarium, do udziału w zabawach a także do poczytania i popatrzenia :)))

Komentarze

idealnie wietrznie poetycko.
Kardamonowa pisze…
Przepiękna i poruszająca do głębi praca "Gdy nie kochasz mnie"... Jestem pod wrażeniem.
cynka pisze…
ależ pięknie rozwiana nadzieja...


a ja się baaardzo cieszę, że poznać mogłam i wyściskać - ale z Ciebie fantastyczna Babka jest!!!!

Popularne posty