szalony kapelusznik/mad hatter

po "kliknięciu" większa fota


czy wszyscy już widzieli "Alicję w Krainie Czarów" w reżyserii Tim'a Burton'a ?
ja byłam :)))...po za tym ,że rozczarował mnie polski dubbing to cała reszta WSPANIAŁA
bajecznie, kolorowo,magicznie...brakowało mi takich dłuższych kadrów na poszczególne elementy scenografii, no najchętniej to osobiście bym się po takim świecie przespacerowała :)

ponieważ Alicję już miałam "na warsztacie" przyszła pora na inną postać...tym razem spóbowałam się zmierzyć z Szalonym Kapelusznikiem, a przede wszystkim ze sobą...przemóc się i wrócić po ponad 7 latach do czegoś co bardzo lubię, czego nadal się uczę...

jak poszło??? oceńcie sami

technika wykonania "łączona" ;)
w roli Kapelusznika mój osobisty Małżon :)




jeszcze "dziewiczy" ;)



charakteryzacja


zbliżenie

Komentarze

piekielna_owca pisze…
zajebista jestes kobieto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kapelusznik jak żyw!!!!!!
finnabair pisze…
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! cudowny!!!!!!!!!!!
Costa pisze…
REWELACJA !!!!!!!!!!!!!!!
Ależ z Ciebie niesamowicie zdolna kobita ;)
Fryne pisze…
piękny małżon (z aktorami pantomimy mi się skojarzył), świetna charakteryzacja, naprawdę niezły kapelusznik.

ja od razu wybrałam wersję z napisami Alicji - jestem przekonana, że to był dobry wybór ;P
cynka pisze…
Szalona - to TY!!!!!!!!!!!!!!!!!
FANTASTYCZNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Martyna pisze…
Orzeszwmordeinożem...FANTASTYCZNE!
pasiakowa pisze…
Jaa..ile można makijażem zrobić :)
Zdolnaś bardzo :)
I kolaż szalony jest cudny :)
cub@_libre pisze…
Wspaniała charakteryzacja, a efekt końcowo-kolażowy powalający!!!!
Brawa!!
OLIWKA pisze…
wszystko razem: charakteryzacja i aranżacja powala i tylko oczy wypatruję na szczegółach:)
kornelia pisze…
jeszcze u Ciebie nie byłam...
ale jak zajrzałam, to na całego!
pooglądałam chyba wszystko :)

robisz niesamowite kolaże!
stawiam Cię tuż obok Salvadora, jesteś jego uczennicą?
klimaty, łączenia tematów, wątków...
niesamowita :)

będę tu jeszcze wracać, na pewno!
już raz pisałam, że T. Burton powinien ci buty pastować.
powtarzam więc z całą mocą!

a dla mnie najlepsze były sceny podwieczorkowe - te wszystkie wyliniałe fotele, wyszczerbione filiżanki i ogólne szaleństwo wizualne tamże. chętnie bym oglądała robiąc co chwila stop klatki.
Drycha pisze…
niemożliwa jesteś!
maluj po ludziach częściej ;)))))

pięknie, pięknie...


najpierw Finn zrobiła Bachusa, teraz Ty Kapelusznika, ciekawe kto (i z kim) następny :D
kasia_g pisze…
świetna charakteryzacja! a dzieło - tylko się powtarzam, świetne.
moniq75k pisze…
............ teraz to mnie normalnie przytkało...........................................
timboctou pisze…
w tym szaleństwie jest metoda :) genialnie!!
Marta pisze…
WOOOOW! :)
Agni pisze…
NIESAMOWITE !!!!!!

Popularne posty