metamorfozy-Sylvia Ji

Sylvia Ji studio 10

W listopadzie tamtego roku buszując po zasobach myspaca natrafiłam na niesamowite obrazy Sylvii Ji. Udało mi się moim zachwytem zarazić dwie szalone kobiety : Finnabair i Costę, i namówić do wspólnej próby interpretacji tychże obrazów.
Niestety listopad cały przechorowałam łącznie z moimi córkami i nasza sesja przeciągnęła się mocno w czasie...ale wreszcie pod koniec lutego realizacja pomysłu została dokonana!!!
Spytacie czemu dopiero teraz publikujemy zdjęcia?
Hmm...bo nie sposób się zdecydować na kilka fot z ponad 1000!!! świetnych
Co ja się będę rozpisywać ...zobaczcie sami

Model: Finnabair
Foto: Costa
Make-up:Wolfann


Sylvia Ji studio 4

Sylvia Ji plener 3


Sylvia Ji plener 4

Sylvia Ji plener 8

Sylvia Ji studio 12

więcej zdjęć znajdziecie na blogach Finnabair i Costy a także na flickr'u tu
Dzięki dziewczyny za wspólną dobrą zabawę :-*...już się cieszę na następne :)

Komentarze

finnabair pisze…
:)))))))))) po stokroć dziękuje za to ekstremalne przeżycie i świetną zabawę. Jesteś megazdolną kobietą!
czyste szaleństwo.
pełnam podziwu.
Costa pisze…
Jak sobie pomysle , że to dopiero przygrywka ;) to aż mnie się dusza śmieje !
Wolfann kochana jesteś The BEST !!! nie ma takiej drugiej !!! Masz niesamowity talent i fantastyczne pomysły, cieszę sie że mogłam w tym całym przedsięwzięciu uczestniczyć ;P
mamami pisze…
Juz pisałam u Finn ale i tu powtórzę. Boskie, pomysł absolutnie genialny, realizacja fantastyczna. Nie ma takiej możliwosci, zebyscie mnie pominęły w kolejnej odsłonie ;)
Agnieszka - Anna pisze…
Aniu... rewelacja...

...na powiedzenie czegoś więcej, brakuje słów...
kornelia pisze…
lecę do Finn i Costy, żeby TO zobaczyć!

jesteś kosmitką Wolfann, a Finn chyba lubi sporty ekstremalne!
przy tej zimie w takiej sukni :O

poza tym... GENIALNE!!!!!!

Popularne posty