recykling kobiecy :)...i wystawa


Wczoraj w nocy skończył mi się magik i po przeszukaniu czeluści szuflad, szafy i innych zakamarków okazało się, że była to ostatnia tubka w moim domu!
...hmm...więc kolaż, który dopiero co został złożony wylądował na półce w oczekiwaniu na sklejenie, a ja zła jak osa szukałam dalej(no bo może jednak... ;) )))

kleju nie znalazłam, ale wpadły mi ręce różnorodne paski, pasy skórzane i klamry, i coś mnie tchnęło i takową bransoletę sobie wykonałam :) co mnie ciut pocieszyło i nerwy precz poszły

w skład weszły:
- pas do spodni,
- dwa różowe paski od butów
- pasek z kozaków


była to miła odmiana od kolażowania ostatniego - też kolorystyczna, bo coś ostatnio tylko w czerni kolażuję ... kolaże czekają na lepsze światło, ni jak przy takim burym nie chcą dać się w miarę znośnie obfocić









a tych , którzy maja blisko do Warki, albo w niej mieszkają, albo nie straszny im dojazd w te pogodę zapraszam serdecznie na wernisaż wystawy , na której wraz z 3 innymi artystami zaprezentowane zostaną moje kolaże

impreza jest połączona z koncertem, a do tego odbywa się to wszystko w pub'ie Młyn więc uciecha i dla ducha, i dla ciała ;)

plakat zaprojektowała Bona

wszystko to zostało zorganizowane przez Stowarzyszenie REAKTOR - Pracownię Wyzwalania Twórczej Energii

Komentarze

asica.p pisze…
żałuję,że nie mam blisko na wystawe\
a bransoletka super!
Kulka pisze…
Ta bransoletka jest rewelacyjna! :-)
tymonsyl pisze…
świetna! moje nerwy też by ukoiła:)
Drycha pisze…
gratulacje!! :*
szóstego daleko mi będzie do Warki...niestety... obowiązkowo zrób fotorelację!!
samara84 pisze…
ale cudo, rewelacyjna jest, uwielbiam takie połączenia kolorystyczne
Asia-eight pisze…
Świetna bransoleta! Idę zobaczyć gdzie lezy Warka ..
Molly pisze…
taka bransoletka to genialny pomysł! i fantastyczna forma recyklingu ;) podoba mi się!

Popularne posty