coś innego... :)

jakiś czas temu Luby dostał propozycję wykonania projektu o tematyce walentynkowej...było to dla Niego ogromne wyzwanie i długo czekał na wenę, zwłaszcza , że On preferuje kolor czarny , motywy czaszek, szkieletów , pająków i innych takich, i dużo lepiej czuje się w klimatach halloween'owych więc miał MALUTKI problem z samym choć nadgryzieniem tematu...

w końcu wybrnął w dość humorystyczny sposób i wykonał 4 projekty :), a przy okazji mnie zaraził pracą w tym temacie i spróbowałam swoich sił - owocem są te oto dwa kubeczki z prostymi rysunkami

wszystkie projekty wykonane dla firmy Red Beam,
za fotki dziękuje Justynie :-***



Komentarze

pasiakowa pisze…
Wyglądają super :D
Z takiego kubeczka na pewno przyjemnie pije się herbatkę ;)

A kolaże z ostatnich notek - fantastyczne! Podziwiam Twoją łatwość kreowania nierealnych światów.
Filka pisze…
wyszły super, ten pierwszy szczególnie przypadł mi do gustu :)))
mamami pisze…
Fantastyczne projekty, baaardzo mi się podobają.
Molly pisze…
kubeczki mega "odlotowe" ;D świetne projekty, aż naszła mnie ochota na herbatę! ;)
Lamarta pisze…
Świetne te rysunki, zwłaszcza drugi przypadł mi do gusty, z tym sercowym "bombardowaniem" :D
cub@_libre pisze…
Rewelacyjne!! Świetne pomysły!
Twoja kreatywność szokuje! ;)
lena_wz pisze…
Właśnie Cię odkryłam i rozgaszczam się na stałe :-)
Notesy mnie powaliły, a na kubeczki mnie nakręciłaś, zapałałam do nich ogromną miłością z powodów osobistych (jestem żoną paralotniarza :D). Pozdrawiam.

Popularne posty