Amelia - narodziny

Komentarze

ki_ma pisze…
witam i jestem pod wrażeniem - jak zwykle :)
mam jedno pytanko - Twoje prace są digi czy namacalne? :D
wolfann pisze…
dziękuję :)

jak najbardziej namacalne...wszystkie kolaże w formacie 30x30
viva pisze…
o maj gad! Ja nad tym to też się głowiłam czy to digi czy real i postawiłam że ten to na pewno digi, a tu taka niespodzianka... REWELACYJNY!
Drycha pisze…
no, ucieszyłam się już kiedy napisałaś, że skończyłaś następny :)
tarara i jest :D
cynka pisze…
jest fantastyczny!!!

i symboliczny jak dla mnie wielce!!!
tymonsyl pisze…
bajkowy! cudowne połączenie koloru z czernią i bielą! i te podarki! zachwycasz...
piekielna_owca pisze…
a ja napisze tak
ZAJEBISTY!!!

mistyczny i taki taki taki kurde niezły z ciebie Dali ;)
Filka pisze…
zakrecony na maxa!!!
czad

Popularne posty