połechtano mnie...;)

jakiś czas temu odkryłam stronę recyclart i podziwiałam tam niesamowite prace artystów z różnych stron świata , którym bliska jest idea recyklingu...

wielokrotnie otwierałam szeroko oczy ze zdziwienia, jak wiele można rzeczy niby już zbytecznych (czyt:śmieci) przeobrazić w coś nowego , często bardzo szczególnego

na przykład rolki po papierze toaletowym

albo palety

lub armaturę łazienkową

czy żarówki

dziś przetarłam oczy mocniej niż zwykle bo zobaczyłam tam swoje "metkowce"

nie potrafię opisać jak mi miło, że znalazłam się właśnie w tym gronie



dzielę się tą radością z Wami...

Komentarze

finnabair pisze…
stokrotne, wielgachne gratulacje!!!!!
metkowce są warte tego i jeszcze wielu innych wyróżnień :*
:*:*:*
cieszę sie całym sercem:*
swoja drogą te roli i ta armatura - zajebioza....
Drycha pisze…
gratulacje!! :D
pasiakowa pisze…
Uaaa! Fantastycznie! Gratulejszony! :)
Karola pisze…
Aniu - Gratulacje!:* Fantastyczna wiadomość! Czekam zatem na kolejne Twoje recyclingi, a pamiętasz o puszce sardynek?;) Ściskam mocno!:*
zgadzam się z finnabair.
zaczynam niebezpiecznie zagłębiać się w twojego bloga...coś czuję, że szybko stąd nie wyjdę :)

Popularne posty