to co najważniejsze...





Komentarze

pasiakowa pisze…
O, jesteś znów :)
I to z takim cudnym albumem :)
Drycha pisze…
lubię. lubię, lubię Twój styl :) niczego więcej nie potrzeba :)
Nulka pisze…
luuuuuubię takie albumy!
Cudny ten album! Taki prosty, poetycki zarazem. Emocje, relacje, bez zbędnych dodatków- ojej, już dawno tak się czymś nie zachwyciłam!
Pozdrawiam ciepło:)
PS Dziękuję za komentarz u mnie. Powoli opanowuję sytuację żywieniową i może nawet uda mi się trochę przytyć:)
Karola pisze…
Piękny album, pełen emocji, wspaniały pomysł na zdjęcia! Przesyłam Ci moooooocne przytulaki!:*
I wiadomo, co (a raczej kto) jest w życiu najważniejszy! Pora zobaczyć te Twoje skarby!
Nela5 pisze…
aaa stara babo jedna...piknie tu u Ciebie !!!!!

to kiedy sie poprzytulamy następnym razem ???? buziole wielkie


piękny albumik...przecież od razu miała o tym pisać buahahahaha
wolfann pisze…
dziewczyny:-****


Kiti ja czekam na Ciebie...jak się ogarniesz to przybywaj

Nela! no właśnie!...kiedy?ja tez się chętnie poprzytulam :)

Popularne posty