księga gości dla Justyny i Witka

pogoda jaka jest każdy widzi i doświadcza na własnym ciele ... i psychice ... cóż nie nastraja optymistycznie i twórczo-przynajmniej u mnie ... net też odmawia współpracy

był okres posuchy takiej zaplanowanej czyli wyjazd urlopowy bez szafy ze skarbami , ale nie uchroniłam się od myślenia "to by mi się do scrapa nadało":)))
teraz posucha nieprzymusowa - weny brak ... pomysły jakieś są, tylko zabranie się za nie jest jakieś takie ciężkie ...

próbuję się wywiązać z dotychczasowych zobowiązań- dobrze , że niektóre rzeczy maja już z góry uplanowany, niezmienialny termin - przynajmniej to mobilizuje :)

jedną z obiecanych rzeczy była księga gości dla znajomych - Justyny i Witka :)

prosta w formie, z praktycznie płaskim wierzchem , motyw kwiatowy z elementami brokatu ( tu jednak mało widoczne na fotce), okładka z tkaniny, kartki klejone na tzw. "harmonijkę", format A4






to tyle na dziś ... idę poszukać słońca ...

Komentarze

Drycha pisze…
zawsze podziwiam osoby, którym chce się wycinać te wzory ;p

przyjemna praca :)
cub@_libre pisze…
Baaardzo mi się podoba ten motyw kwiatowy :)). Całość w fajnych kolorach. No i fajny pomysł z materiałem.
Też podziwiam Cię za wycięcie takiego rozbudowanego i pozawijanego motywu. Ale jak widać było warto!
nowalinka pisze…
Świetnie ubrałaś tę okładkę, efekt piękny :)
molla pisze…
Witaj,
dawno nie widziałam równie pięknej roboty!!!

Popularne posty