album dla Alexandra i ...

ponieważ mam wieczny "niedoczas" ( o! to nowość ;) nie ?) i zaczęło mi to bardzo ale to bardzo doskwierać, zaczynam robić remanent w najważniejszych sferach mojego życia i jak starczy czasu, i zapału, to i w tych drobniejszych ... nie będę się rozpisywać na temat bałaganu jaki mam obecnie w głowie i na temat albumu też chyba nie ... bo jaki on jest ( album nie bałagan :)) to można zobaczyć na fotkach ... choć w rzeczywistości kolory jakieś mocniej wiosenne były ...po kliknięciu większa fota ;)
format 20x20, 16 stron wszywanych w okładkę, papiery Basic Grey z kolekcji "Oh! Baby Boy", papierowe kwiaty, guziki, tasiemki, sznurek granatowy, kolorowe ćwieki, ramki-wycinanki od dziewczyn z Uroczyska, napisy jak w poście poniżej



Komentarze

Filka pisze…
śliczny albumik :*
wysyłam po 3h na kazdy dzień z wolnego czasu :)))
finnabair pisze…
oj kochana, ten niedoczas to chyba zaraźliwy!
Album piękny...bez dwóch zdań piękny!
ifciunia pisze…
Ładniutki album :)
Samborka pisze…
boskie !!! muach:**
qlkowa pisze…
Śliczny!
Uwielbiam takie kolorowe.
Lamarta pisze…
Albumik cudny, Aniu!
Ja tez w niedoczasie i stąd przepraszam za opóźnienia dziewczynkowo-masosolne, jak się wyrobie na wrzesien to dobrze będzie hyhyhy;D
A co do remanentu w głowie - to zycze zeby się wszystko ładnie poukładało i... w ogoóle:*

Popularne posty