ogrodniczki-album dla dziewczynki


Jest!
Album ogrodniczkowy w wersji dziewczęcej ... szczerze mówiąc (pisząc) nie podejrzewałam, że wyjdzie mi aż tak różowy... :) ...

Wymiary 20x20x4cm, okładka to ogrodniczki+tkanina w kratkę, aplikacje wycięte z maleńkiej spódniczki, do tego garstka guzików i serduszek, kilka ćwieków, tekturowe kształty i litery, a wszystko przyprawione odrobiną rub-ons'ów, kolorowych tuszy i stempli ... i jeszcze - ciut sznurka ... :)

duuuuużo zdjęć ... po "kliknięciu w większym formacie"









Komentarze

Nulka pisze…
baaaaaardzo fajny :))
Barbarella pisze…
jest przepiekny, kolory są śliczne, kompozycja no i okładka :O
BETIK pisze…
Pięknie kolorowy, prawdziwie dziewczęcy, super!!!!!!!
piekielna_owca pisze…
aaaaaaaaaa zajefany jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zielonooka pisze…
cuuuuuuuuudny!!!
Drycha pisze…
to umówmy się tak...

ja sobie wyobrażam, że te odcienie różu to CZERŃ, Ty to potwierdzasz, a ja biję brawo xD
bachud pisze…
Ogrodniczki są nieziemskie! Podziwiam precyzję wykończenia!
Samborka pisze…
ja nie moge!!!! jakie cuuuudne!!!poprostu fantastyczne!!!!
pasiakowa pisze…
Kurczaki.. jak nie lubię różowego zbyt bardzo, tak tu mi się on szalenie podoba!
Świetny, taki radosny, album Ci wyszedł :)

No..ale ja tu przybiegłam nie o tym, nie o tym.. ;)

Wszyystkieeegooo naaaaajjj!!!
Dużo zdrówka, weny wiele,
niech się w życiu dobrze dzieje..
Pasiak dzisiaj coś rymuje
i sam siebie zaskakuje.
Z tej okazji bardzo rzadkiej
niech twe życie nigdy "w kratkę"
lecz radośnie dalej płynie,
jak ta rzeka gdzieś w dolinie.

Uff.. dobra.. koniec tej grafomanii ;)
Ściskam serdecznie i przesyłam same dobre myśli! :*
Niebiesko_Oka pisze…
Ależ słodkawo!!!
i uroczo :D
róż uwielbiam!!!
album podoba mi sie szalenie
Saskia pisze…
Wow.... So unique and creative!!! Great work!!!

Greetings,
Saskia
bobinia pisze…
te ogrodniczkowe okładki albumów są rewelacyjne !!! środek również imponujący
Anonimowy pisze…
Bardzo podobają mi się Twoje, prace między innymi dlatego zapraszam po odebranie wyróżnienia na moim blogu :)
Pozdrawiam:
Kamino70 http://kamino70.blog.onet.pl/

Popularne posty