ślubna...z kieszonką


Pewną sobotę , już jakiś czas temu miałam przyjemność spędzić w u Zosi i Karoli w NH w Warszawie, w towarzystwie niepełnego składu łódzkiego Uroczyska. Zaowocowało to prócz bolącym językiem od gadania (choć nie ja wiodłam prym ;) ) , połechtaniem podniebienia nowościami (po długiej namowie) , cudnymi kwiatkami od Bomiel oraz przeróżnymi kształtami, które to wycina nowy nabytek dziewczyn.
To wszystko się przydało:
po pierwsze-wspaniały humor mnie nie opuścił,
po drugie-obdarowana postanowiłam niezwłocznie gdzieś te cuda wykorzystać :)
i trafiła się okazja :)


Kartka ślubna z kieszonką na prezent-bazą jest biały karton, papier z zestawu "Premium" Daisy D's, kwiatek od Bomiel, gałązki wycięte sprzętem dziewczyn, papierowy sznurek, ćwiek K&Company.

Komentarze

piekielna_owca pisze…
bardzo fajna wiosenna kartka ;) podoba mi sie że nie jest standardowo slubno biala tylko taka wiosenno swieza! :)
pasiakowa pisze…
Wygląda przepięknie i bardzo elegancko :)
Drycha pisze…
o... taka ślubna-nieślubna
sympatyczna
ewa pisze…
Karteczka śliczna a ja mogę tylko żałować że tym razem nie mogłam przyjechać na spotkanie (na pocieszenie Bea też nie mogła...)

Popularne posty