simple pleasures

Miałam cichą nadzieję , że uda mi się wyrobić na drugą odsłonę kolorosfery organizowanej przez Karolę ze ScrapLab'u bo wśród kolorów znalazła się tam moja ulubiona fuksja :) ... i właśnie w poszukiwaniu tej fuksji przejrzałam domowe archiwum zdjęć i trafiłam na bardzo kolorowe fotografie z w/w kolorem przewodzącym
i cóż z tego?
a tyle , że z kolorosfery ostał się ino ten kolor...no może jeszcze pomarańcz a reszta to już feria barw na jaką się odważyłam komponując ten niewielki album. Po raz kolejny przydały się prezenty od Agatki (cmok,cmok za wszystkie i za te papiery też) poza tym biały papier wizytówkowy stanowiący bazę.Ozdoby to głównie rub-ons'y , tekturowe elementy i kolorowe tusze.







Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze pod ostatnim postem...

Costa :) bez obaw-Twoja torebka jest bezpieczna
SBS zawstydziłaś mnie ...i też tęsknie ...

Komentarze

Nulka pisze…
mrrrr
boski!
nicktośka pisze…
bardzo mi się podoba, fajny pomysł na wykorzystanie papierowych skrawków :(
BETIK pisze…
Świetny!! Bardzo optymistyczny! bardzo mi się podoba!:)
elka pisze…
Bardzo fajnie pomyślany,oszczędny w dodatki ,ale to akurat na plus
O żesz TY!!! Chylę czoła przed masą optymizmu w minimalistycznej formie!!
Karola pisze…
Ależ energetyczny! Też mnie ostatnio kręcą takie kolorowszczyzny! Tylko Tobie w nich bardziej do twarzy!
Costa pisze…
Niiiieeee nooo teraz to musowa widzimy sie w środe w dziupli i tachasz do zmacania to cudo !! A moja torebysia- ulżyło ;D

buziolllllllllllll
Filka pisze…
Normalnie czuje w piętach energie od Ciebie :))))

do dziupli prosze zabrac kochana :*
truskawka pisze…
cudo ! :) te kolory i ta biel, zdjęcia, minimalizm -rewelacja !:)
ki_ma pisze…
super albumik:)) taki optymistyczny i leciutki - jak dmuchawce :)
uwielbiam taki styl
Moje kreacyjki pisze…
niby oszcędnościowo, ale jak energetycznie!! :) Razem z szarym są moimi idolami!!
moje przeczucie, że świetnie wykorzystasz drobiazgi ode mnie, oczywiście się sprawdziło i cieszę się baardzo, że wyszły z tego takie cudeńka :-*)
qlkowa pisze…
Ale ładny, czysty albumik!!!!

Popularne posty