ogrodniczki - album dla chłopca

Prawie dwa lata temu zaczęłam się interesować scrapbookingiem i robić pierwsze albumy, wtedy bez zaplecza w postaci profesjonalnych papierów i wszelkiej maści "przydasiów", z tego co było dostępne albo co akurat znalazło się pod ręka próbowałam coś wytworzyć...papiery malowałam akwarelami i plakatówkami, ręcznie wycinałam serduszka i inne kształty , które dziś wycinam puncherami i nieśmiało próbowałam coś z tego sklecić:)
Wtedy też zgłosili się do mnie znajomi z prośbą wykonania albumu dla chrześniaka ... och jakiego stresssa miałam tnąc powierzone mi zdjęcia, tuszując papiery zamoczonym w butelce z tuszem patyczkiem kosmetycznym :) i to wszystko jeszcze z brykająca Kingą w moim siedmiomiesięcznym wielkim brzuchu.
Do tego albumu po raz pierwszy zrobiłam okładkę ze starych dziecięcych ogrodniczek i teraz postanowiłam wrócić do tego pomysłu.
Tym razem już przy pomocy profesjonalnych papierów, tuszy i dodatków, z wykorzystaniem aplikacji, kieszonek i innych elementów pozyskanych ze spodni i koszulki, zamknięty w okładce "ogrodniczkowej" powstał chłopięcy album.
Jest dość duży - 20x20x4cm, mieści 16 stron i cztery przekładki.

W szufladzie jeszcze w elementach czeka wersja dziewczęca ;)



detale
poszczególne strony
po kliknięciu na zdjęcie otworzy się ono w większym formacie :)

Komentarze

brydzia58 pisze…
rewelacja!!!

mam nadzieję że ten album zapadnie mi długo w pamięć jak Twoja sznurkowa kartka ...śni mi się do dziś po nocach :))
Filka pisze…
kradne na inspirujemy
Boski :)
zielonooka pisze…
suuuuuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!!!!
zielonooka pisze…
suuuuuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!!!!
Costa pisze…
WSPANIAŁY !!!! A czy ta wersja dziewczeca to przypadkiem nie z mojej przyszłej torebki ? Musimy sie kochana wkońcu spotkać !!!
cmoki
Zojka72 pisze…
Jest PIĘKNY!
bobinia pisze…
aaaa gacie mi spadły do kostek, o szczęce nie wspomnę.
To jest coś fantastycznego - kawał dobrej roboty !!!
BETIK pisze…
Przepiękny album!!! Śliczny papier, świetne dodatki (szczególnie te jeansowe) no i perfekcyjne wykonanie. Prawdziwie podziwiam!!
nicktośka pisze…
REWELACYJNY
pomysłowy .. no nie wiem co dodać, bo tu niewiele słów trzeba
arcydzieło!
yovi pisze…
album jest niesamowity!! Bedzie moja inspiracja numer 1 , gdy bede robic album dla siostrzenca :D
Berberis pisze…
niesamowity ten album!!!!
-cudownie połączyłaś jeans z papierem. Ten album jest pełen inspiracji... zachwycam się nim :)
cassia.wu pisze…
REWELACJA!!!
finnabair pisze…
absolutna zajebioza...piękne te ogrodniczki!!! aaa!!!!
nowalinka pisze…
Cudny jest! Okładka rządzi, ale dodatki w środku świetnie nawiązują :)
Fantastyczna robota:))
kasiorkaa pisze…
Niesamowite!
Anonimowy pisze…
Czadowy!!!!!!!!!!!

uhk
Drycha pisze…
żeś się ostatnio rozkręciła na maksa!

no szok..
hipcia pisze…
Absolutnie niesamowity!
Pasiakowa pisze…
Album nie dość, że piękny, to szalenie pomysłowy :)
Niebiesko_Oka pisze…
Toż to arcydzieło!!!
niezwykle pomysłowe!!!
cudnie urocze ;D i jakże chlopięce
k_maja pisze…
BOOOOSKIIIIIIII!!!!!! oniemiałam....
piekielna_owca pisze…
BOOOSKI :O




szceka mi oplada do samej ziemi ....
Yoasia pisze…
a ja moze zamiast cos pisac, bo i tak sensownego nic nie jestem w stanie, raczej poogladam sobie jeszcze raz te cudenka u ciebie i pozbiram sie z podłogi bo obecnie poniewieram sie gdzies zwalona z fotela

pozdrawiam
Samborka pisze…
kochana..... jesteś niesamowita!!!!
ty to naprawdę wszystko potrafisz!!! ii...zatakało mnie XD
Zuza pisze…
Piękny. Każda kolejna twoja praca mnie zachwyca. Ekstra!
Anulka, dwa lata?? To tyle już się znamy :D A ty coraz bardziej inspirujesz - i prawdę powiedziwszy wcale Ci te "przydasie" do niczego nie są potrzebne!! Jesteś dla mnie mistrzynią twórczego recyclingu!!!

Gorące buziaki, tęsknię i wyczekuję okazji na małe tet a te (francuskojęzyczne osoby - nie rwać włosów z głowy:)
Karola pisze…
Aniu, album jest wspaniały, tak wiele pięknych rzeczy ostatnio u Ciebie, brakowało mi Twojej Twórczości! Ale ja nie o tym.. po przeczytaniu tego posta aż seducho ściska, pamiętam doskonale Ciebie z Kingą w brzuchu, moment sprzed dwóch lat kiedy się poznałyśmy i przy okazji odkryłyśmy "jaki ten świat mały", a najbardziej pamiętam Twój pierwszy, najpierwszy album, którego zdjęcia mam skatalogowane w kompie, na pamiątkę :D A poza tym wszystkim - zawsze będziesz mi się kojarzyć z ogrodniczkami - w ogrodniczkach Cię poznałam, do tego twoje ogrodniczkowe albumy i torby! :D Buziaki!
ki_ma pisze…
Ten album powala po prostu - ja jestem teraz w tym samym miejscu co Ty dwa lata temu - do dyspozycji mam głównie kolorowy karton, farby, kilka zrobionych przez siebie pieczątek i kilka kartonów ciuchów z których wyrosła moja córcia. Chodziło mi po głowie wykorzystanie ich ale się wahałam - dodałaś mi skrzydeł :D
pozdrawiam i diękuję za inspirację
Jaszmurka pisze…
Zajebisty!!

o_O

Piękny jest@
latarnia pisze…
Kolejne cudo z Twoich rąk - robisz fantastyczne albumy a ta okładka mnie zachwyciła bez granic :-)

Popularne posty