notes dla ...

jakiś czas temu Agnieszka-Anna miała urodziny ... już dawno nosiłam się z zamiarem wykonania notesu dla Niej i urodziny stały się dobrą motywacją ... niestety jednak nie udało mi się przekazać go w tym dniu (nawet w pobliżu tego dnia nie bardzo), ale w końcu dotarł do jubilatki ...

zrobiony był przed albumem , który jest w poprzednim poście, więc jak widać faza na mazanie i stemplowanie tkaniny trwa u mnie już od jakiegoś czasu

notes (A5) w środku ma kilkadziesiąt kartek białych i ciut niebieskich, tkaninę na okładkę pozyskałam z obrusu, dokleiłam elementy z dyskietki komputerowej, kilka napisów z czasopism, kilka ćwieków, stemple (w tym również domowej roboty ) , fotografia, rub-ons, farba akrylowa

hmm ... jest to twór mocno odbiegający od dotychczasowych moich wytwórków ... ale kusi mnie pójście w tym kierunku ... zobaczymy ... nic na siłę ... na razie sprawia mi dużo radochy...

a o radości pisząc bardzo dziękuje za przemiłe głaskanie i przytulanie kiedy źle ze mną ... to bardzo pomaga ... dziewczyny :-****


Finn dzięki za zdjęcia :-*

Komentarze

Drycha pisze…
ah ty....
znowu kradnę Ci zdjęcia do folderu z ulubionymi pracami...
Zojka72 pisze…
baaardzo fajny!!!
minimysz pisze…
Mrrr... Jaki piękny...
Asia-eight pisze…
fantastyczny!
gulka pisze…
juz widzę minę AA.. ten notes jest po prostu ahh.. nie mogę się napatrzeć
ami pisze…
notes rewelacja:) zakochałam się w nim :)
yovi pisze…
kurcze ale pojechany notesik!! Taaa elektryczny!!!
Super pomyslowy!!

Popularne posty