ktoś zamawiał szycie?...

ktoś zamawiał szycie???

bo moja Amela tak! i to poczwórne!

dziś miała bliskie spotkanie z szafką w przedszkolu co skończyło się wezwanym pogotowiem i szyciem nad łukiem brwiowym

a już miałam nadzieje choć przez tydzień się ponudzić...

na zdjęciach wygląda jak po 6 rundzie ;) ... czy ja na pewno urodziłam pierwszą dziewczynkę???



tu jeszcze przed wypadkiem podczas zabawy mamusiowymi szalikami ... taką ją wolę ...

dziękuję wszystkim za życzenia ... te pozostawione tutaj ... te mailowe i smsowe ... bardzo liczę , że się spełnią, choć jak widać po dzisiejszym poście to nie jestem zbyt optymistycznie nastawiona ...

Pasiaczku Kochany dziś dotarła prześliczna kartka od Ciebie-bardzo dziękuję :-*

i jeszcze Tobie Piotrze z Wysp Albionu :) , że pamiętałeś o Nas- ściskamy Ciebie mocno

Komentarze

nowalinka pisze…
Bidulka, takie szycie to nic przyjemnego...ale mam nadzieję, że od teraz już będą tylko miłe niespodzianki w tym roku :)
Filka pisze…
oj biedulka, jak to musialo boleć :((((
usciskaj malutka od cioci Filki i Kacperka.
Aniu pomyśl że to ostatnia przykra rzecz jaka Cie spotkala w tym roku :]
buziale :*
ewa pisze…
Ech szalone dzieciaki!! Rozumię doskonale sytuacje bo mój Jurek niedawno miał zakładanych 5 szwów na wewnętrzną stronę dolnej wargi...ot ganiał za kotem!!! szwy do wieczora i tak "puściły" bo mojemu synkowi usta sie nie zamknęły nawet w takich okolocznościach :):):) Pozdrawaim cieplutko!!!
wolfann pisze…
dziękuje dziewczyny za słowa tutaj :-*...dziś już jest lepiej...nawet noc spokojnie przeszła...ja też mam nadzieję ,że na tym się skończy wszystko co złe w tym roku...oby...

Ewa :) mojej to by musieli buźkę zaszyć żeby nie gadała, bo ona to nawet przez sen coś opowiada...a szwy jej wcale nie przeszkadzają w brykaniu...chyba nawet go więcej...
Barbarella pisze…
nic sie nie martw :)
mialam podobny wypadek w podobnym wieku ... a moze troche pozniej ;) i zobacz co ze mnie wyrosło :D
ja sie rozbiłam o pocisk, ktory mój tata przywiózł z wojska ...

Popularne posty