...princess...i candy...:)

hmmm ... raczej komponując LO'sy i kartki nie korzystam z mapek ...

ale tym razem posiliłam się mapką znalezioną na blogu inspirujemy a wykonaną przez Juunke ...




hmmm i chyba nie do końca się jej trzymałam ... sami ocenicie :)...



na zdjęciu moja starsza córka Amelka z wpiętym we włosy sztucznym motylem-ozdobą używaną w kwiaciarniach do upiększania (?!) bukietów...


... cudnie wyglądała :) ... taka zaspana, potargana z umorusaną dżemem buzią ... moja mała, śliczna księżniczka ...







to tyle o scrapowaniu a teraz wyniki zabawy cukierkowej





przygotowane losy



jednoosobowa komisja w postaci Amelki czekająca w szlafroku i pidżamce (bo już po bajce, kąpieli i kolacji)





losowanie



a tu próbuje namówić Amelkę aby jednak pokazała kto wygrał ...





no i wreszcie po 5 próbnych zdjęciach się udało :)))) ... (przy małej pomocy z mojej strony;))




Paczuszka powędruje do Ami jak tylko przyśle mi adres na mojego maila lalobann@gmail.com


Gratulacje !



Komentarze

Kropelka pisze…
Serdecznie gratuluje,Ami :-)
Amelka wylosowala Ami,poszczescilo Ci sie :-)
Pozdrawiam cieplo
Kropelka pisze…
Zapomnialam dodac ze kartka wyszla swietnie i jak najbardziej podobna do mapki.Zdjecie rzeczywiscie przeslodkie :-)
M.S pisze…
nie wygrałam :( hihi
Ale gratuluję Ami!!

A scrap wyszedł genialnie! I fotka rzeczywiście rewelacyjna!!
POZDRAWIAM :*
Gulka pisze…
Gratulacje Ami :) A scrap fajny, ostatnio lubię szare tło, kwiatki świetnie wymyśliłaś. :)
fejferek pisze…
a ja głupia krowa, u siebie na blogu zrobiłam odnośnik do candy i zaqpomniałam komentarz wstawić :/

a zwyciężczyni gratulujemy (i zazdrościmy :) )
Drycha pisze…
Ami szczęściaro...


scrap bardzo fajny, i prawie idealnie się mapki trzyma :D
najlepsze to te kwiatki/dmuchawce(?) są! wprost do zgapienia ;)
Juunka pisze…
Ami gratulacje. A scrap jest bardzo bardzo fajny :) Uwielbiam takie maziaje. I jak najbardziej mapkowy jest :)
ggagatka pisze…
Gratuluję zwyciężczyni! A poza tym chciałam się pozachwycać tym slicznym skrapem!! Bardzo trafił w moje gusta. Szarości ocieplone ślicznymi żółto pomarańczowymi kwiatami. Na prawdę pięknie to wszystko wygląda.
finnabair pisze…
śliczne zdjęcie - i do tego cudnie oscrapowane - a ami - gratulejszyn :)
magdalena pisze…
wiesz co musze przyznac ze ten scrap jest przecudowny!! normalnie zapisuje w inspiracjach i chyba go sobie liftnę a co :0

te kwaiciory sa po prostu bombastyczne!!

i gratuluje ani wygranej!
lamarta pisze…
Śliczną masz córeczkę:) I scrap bardzo ładny.
Gratulacje dla Ami:)
nowalinka pisze…
Śliczny, scrap, faktycznie z prawdziwą małą księżniczką :)
Piękne zdjęcie :)
annqaa pisze…
Gratuluję Ami:D
A karteczka śliczna:D

Pozdrawiam,
Ania
ewa pisze…
Scrap piękny!! zauroczyły mnie "skręcane' kwiaty i kolory!!
Agnieszka - Anna pisze…
skrap jest prze-pięk-ny
kwiatki ze sznurka - rewelacyjne...
Anonimowy pisze…
cudne zdjecie... scrap też:)))))
Magda pisze…
Cudownie opisałaś swojego scrapka:) Tak ciepło mi się zrobiło jak czytałam o Twojej córeczce:)Pięknie !!!! Pozdrawiam!

Popularne posty