tadam tadam jest sobie kram :)

w przyszłą niedzielę 28 września w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kramu Zrób albo Kup na którą serdecznie zapraszam ... będzie wiele atrakcji, ciekawych ludzi, interesujących i intrygujących prac ,które będzie można zakupić ... między innymi będę tam ja z torbami ogrodniczkami i upcyklingowymi notesami ... i może jeszcze z czymś (jak czasu starczy) ... będzie tam też Mia-mi ze swoimi cudami :)

ZAPRASZAM :)

wiecej info na stronie KRAMU
Projekt graficzny: Kiwi.Studio. Foto: Panna Lu

torba nr 5

torba nr 4
notesy A6 w okładkach zrobionych z bluzek, z zapięciami ze sznurowadeł i pasków od zegarków-wewnątrz ręcznie wszyte białe kartki



a tu notesy jeszcze do skończenia (te maja wymiar A5)

Komentarze

cwasia pisze…
Qrcaki, szkoda że mam tak daleko do Warszawy... ale liczę na fotorelację :)
cwasia pisze…
Dlaczego ja wcześniej nie widziałam zdjęć...hmmm... torba kwiatuchowa szalenie optymistyczna, a notesy szalenie pomysłowe, niepowtarzalne, wyjątkowe!
truskawka pisze…
Torby sa rewelacyjne ! brawo:) a notesy super ! :)
wolfann pisze…
cwasiu :) nie widziałaś bo dorzuciłam później zdjęcia...fotoleracja będzie (mam nadzieje, że pogoda dopisze i słonko wyjdzie)

truskawka a ja czekam na Twoje kolejne torby?co z nimi ? :)...
panna saja pisze…
zgodnie z obietnicą zgłaszam się - nabywczyni czerwonej torby ;)
fantastyczna, w tej chwili bawię się w wyszukiwanie połączeń między kieszonkami.

mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko zalinkowaniu?
wolfann pisze…
:))) cieszę się, że tak bardzo przypadła do gustu...mnie się te czerwoną tez dobrze testowało...

zalinkować można :)

pozdrawiam:)



wieczorem (mam nadzieję :))uda mi się zrelacjonować cały wczorajszy dzień...oj działo się działo :)i fotki będą...
lamarta pisze…
Hej Wolfrann, to ja, od siostrzeńca, który zjadł niemal całą czekoladę (dzięki:>), fajnie że się poznałyśmy, szkoda że nie miałam kasy, bo chętnie bym jedną z toreb sobie kupiła:)) [a mały cholernik na górze naciągnął mnie i tak na kalejdoskop:>]
Uśmiecham się ładnie o moją fotkę na: lamarta(małpa)gazeta.pl
Pozdrawiam:)
wolfann pisze…
Lamarta :) ja też się ogromiasto cięszę,że mogłam Ciebie i tego młodego przystojniaka poznać:)...fajnie ,że przyszliście...liczę na kolejne spotkanie:)...
nowalinka pisze…
Ale fajnie :)
Pierwsza torba jest cudowna!!! :)
Ale produkcja! :)

Popularne posty