i po wakacjach...

i po wakacjach ...
i po remoncie ... prawie :)
... jeszcze tylko jeden mebel ma dojechać, dywan trzeba zakupić i już będzie pięknie ... czeka mnie rozprawienie ;) z moim scrapowym składzikiem i to chyba najtrudniejsza sprawa ... bo ostatnimi czasy wyrzucanie czegokolwiek jest grzechem ogromnym-przecież "to" jeszcze się może przydać :) i tak chyba dla usprawiedliwienia góry tak potrzebnych mi rzeczy upcyclinguje co się da ... koc nadal jest porcjowany (tym razem na notesy) i na warsztat wrzucam stare ubrania ... efekty już niedługo a teraz przedremontowa rzecz-słodki różowy album, taki trochę grubaśny :))) ... prosty w formie z kompozycjami kwiatowymi i sznurkowymi...mnie najbardziej przypadły do gustu te filigranowe, metalowe zawieszki ... no cudne są ...











Komentarze

truskawka pisze…
uwielbiam to połączenie kolorów -super :) pięknie Ci wyszło :) zazdraszczam takich ładnych guziolkow :P
Aniu!! mam nadzieję, że masz go jeszcze w domu!! bo na własne oczy muszę to zobaczyć!!

a ja chętnie przy rozpakowywaniu pomogę :D
Karola pisze…
Super, że go tu pokazałaś, faktycznie grubaśny, ale jaki słodki, pięknie!!! Przymierzam się do wizytacji poremontowej, więc strzeż się, bo nie znasz dnia ani godziny :D Buziaki!
nowalinka pisze…
Mmmmm, wygląda cudownie i słodko, bardzo lubię takie różowości z zielenią...no i te dodatki superowe :))
Costa pisze…
oż nareszcie się doczekałam.. już myślałam , ze ten remont u ciebie nigdy sie nie skończy.. ufff
Czekam z niecierpliwością na TORBĘ ( ogladałam u Filki jak byłaś i jestem cała uśliniona do takiego dzieła )
ScrappyBlueStones Ty kochana pakuj lepiej torbe do szpitala... maluch już tuż tuz a nie się do pomagania zabierasz
wolfann pisze…
dziękuję :*

Karola czekam na wizytacje ;), Kasia już była ale zamiast rozpakować to dowiozła cudeńka :*

Costa zmobilizowałaś mnie do zrobienia fotki tej torbie i już spieszę z nowym postem...:)
Pixia pisze…
Śliczny album i extra dobrane malutkie dodatki.

Popularne posty