sięgaj gwiazd/reach for the stars

... sięgaj gwiazd ... nie bój się marzyć ...



odkąd zobaczyłam to zdjęcie Olka- kuzyna moich dziewczynek to tak mnie urzekło, że nie mogłam odmówić sobie przyjemności zescrapowania go ...
poza tym spowodowało powrót do mojego dzieciństwa i bezwiednie poprowadziło po własnych dziecięcych marzeniach ... mimowolna kalkulacja ile z nich się spełniło, a ile pozostanie na zawsze niedostępnych, mimo wszystko wypadła na plus i to przez duże P... pozostawiła odwagę na dalsze próby sięgnięcia choć jeszcze jednej z tak wielu upragnionych gwiazd ...

... bo cóż nas ogranicza? chyba tylko my sami i ... niewiara we własne siły...

więc

sięgaj gwiazd :)

Komentarze

truskawka pisze…
:O rewelacja ! kolory mega enegetyczne, gorace i mocne ! :) super efekt ze zdjeicem :)
Niebiesko_Oka pisze…
Świetny scrap, super zdjęcie!
:D
E pisze…
ciekawie zescrapowałaś to zdjęcie,dobry efekt uzyskałaś :)
muszę odwiedzać Cię częściej.
pozdrawiam, E.
pasiakowa pisze…
Machnęłam Ci zasłużoną nominację do nagrody - więcej info na blogu :)
zielonooka pisze…
ale jaja!!!!!!!!!!!
ten chłopiec tzn. Olo jest synem mojej koleżanki, która chodziła ze mną do liceum:)
niesamowite!!!!! ale ten świat mały:):D
pozdrawiam:)

Popularne posty