sznurek

pewno już wszyscy wiedzą , że bardzo lubię używać guzików w swoich pracach ostatnio jednak ogromną miłością zapałałam do zwykłego sznurka ... zastosowałam go w albumie i scrapie, ale ciągle było mi mało więc spróbowałam zrobić coś jeszcze :) ...

z tego próbowania powstały takie to elementy:
najpierw kółka, potem serduszka, guziol, drzewko i wiele przeróżnych kwiatów ... pokusiłam się nawet o zrobienie literki i krótkiego napisu ... i myślę, że na tym nie poprzestanę ... może tym razem coś z włóczki? :) ...

do zdjęcia elementy ułożone na czarnym kartonie 30x30cm



Komentarze

Kayla pisze…
Niezłe to!
Agnieszka - Anna pisze…
ummm fajne
do wykorzystania
do letnich skrapów jak znalazł
Karola pisze…
Świetne!! Bardzo mi się podoba! Można wykorzystać też jako stempelki :)
truskawka pisze…
ciekawe, bardzo ciekawe ;)
nowalinka pisze…
Cudne! I jaka precyzja! Nie przestawaj :)
pasiakowa pisze…
Pomysł ekstra - a miałam pisac to, co Karola - idealne z nich byłyby stempelki :)
Doris pisze…
świetny pomysł z tym sznurkiem:)

Popularne posty