koty na kocu :)

dawno już chodziła za mną myśl, aby stary sfilcowany koc na coś przerobić ... w końcu wysłużył już swoje jako kapa na łóżko, przyjaciel poobiedniej drzemki, wytrzymał też swawolne harce moich obu pociech i tak mi sie zdaje , że zasłużył już na emeryturę :)

pomysłów było wiele ... i nadal wiele jest, ale jeden udało mi sie ostatnimi czasy zrealizować

w prezencie na urodziny powstał mały album 15x15cm z ukochanymi kotkami mojej przyjaciółki ...

hmmm...a co następne będzie? ... koca duuuuużo zostało :)















Komentarze

truskawka pisze…
rewelacyjny pomysl :) a wykonanie:O noi dzierganie tych imion wszystkich kociaków :O pięknie :)
finnabair pisze…
super pomysł...ale poza tym..matko..ile ona ma tych kotów?
cwasia pisze…
Cudny! I tyle w nim ciepła, serca, może przez te imiona powyszywane.
a.batory pisze…
uwielbiam takie pomysły!!! rewelacyjny od a do z! i te szyte napisy mmmmm
Filka pisze…
matko swieta ile kotków :O
ja bym chyba jeszcze korene dała za kocia mamusie :)
albumik swietny, pomysł genialny....i co Ty jeszcze wymyslisz hmmmm :)
bobinia pisze…
no proszę prawdziwa scraperka wszystko wykorzysta do zrobienia albumu :) kto by pomyślał, że i stary koc się do tego przyda :) podziwiam za wytrwałość w wyszywaniu imion - ja bym to wszystko rzuciła w kąt przy trzecim kotku ;)
wolfann pisze…
...:)...to wyszywanie nie było takie uciążliwe choć gdyby było więcej kotków być może koncepcja by sie zmieniła ;)...kotków w sumie było 9 teraz już niestety tylko 8 (Hera odeszła w trakcie powstawania albumu :(...jeden kotek jest tymczasowo więc docelowo zostanie 7...dla mnie i tak za wiele,ale ogromne i pełne miłości seducho Ewci przygarnęło by jeszcze kilka - niestety warunki bytowe to uniemożliwiają...
pasiakowa pisze…
Wow.. jak tu puchato i kocio :)
Album pierwsza klasa :) Niesamowite, jak zwykłe rzeczy mogą zyskać kolejne wcielenie :)
kotarium pisze…
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kotarium pisze…
Jestem szczęśliwą posiadaczką kcyko-kociego albumiku: jest cudny... użyty materiał bardzo pasuje do tematyki :)
Aniu sprawiłaś mi nim ogromną radość :D

Popularne posty