secret smile

Amelka i jej sekretny uśmiech :)...


Amelia and her secret smile ...

Komentarze

Drycha pisze…
ojejaaaa *.*

i co ja mam napisać... cudo!
pasiakowa pisze…
Och..

.. dech mi zaparło :)
Piękny, cudny scrap.. Papier, kompozycja, dodatki.. I to zdjęcie nieziemskie :)
Rydia pisze…
Już mówiłam na Zlocie ,że uwielbiam do Ciebie zaglądać ,,, Cudny scrap, kompozycja i dodatki.
Pozdrawiam ciepło i serdecznie :-)
truskawka pisze…
mmmm :) cudne kolorki :) piekne :)
magdalena pisze…
a wiesz kiedys tu byłam, potem zaginał mi gdzieś adres ale właśnie wróciłam!!!

i wracac bede co chwila!!

cudowny scrap!!

i dziekuje ci za wspólne scrapowanie na zlocie!!

buziole
wolfann pisze…
cieszę się Truskawko,Rydio i Magdaleno ,że mogłśmy się oosbiście wyściskać :)...licze na jeszcze :)...
Pasiakowa :-*...buuu szkoda, że Cie nie było :(...
Drycha :) dziękuję

Popularne posty