ślubna...inaczej...

kolejna kartka ślubna z kieszonką na "prezent"...tym razem trochę większy rozmiar 15x15cm...do kompletu zwykła "szara" koperta przepleciona czarną wstążką...kremowy wzór ręcznie wyszyty zwykła nicią na czarnym brystolu...drugi to cudnej urody papier pakowy z czarnym nadrukiem...
nietypowo?...bardzo...mnie się podoba :)...



another wedding card with a "gift" pocket...
this time greater size 15x15cm...
complet with a "grey" envelope black ribbone interlanced...
cream-colored emblem hand embroided on a black cardboard...
second cardboard is a lovelyblack overprinted package paper...

atypical?...very...I like it :)...

Komentarze

truskawka pisze…
nietypowo bardzo i baaaardzo mi sie podoba :)
to szycie i wogole -bomba ! :)
cwasia pisze…
Nietypowo - fakt, ale za to jak pięknie!
Yoasia pisze…
to widac ja tez lubie takie nietypowe rożnosci:)
kartka jest przeswietna:)
pasiakowa pisze…
O kurczaki... o_o uoooooooo..
zatkało mnie..

ta kartka jest po prostu... piękna.
asia wu pisze…
Rewelacyjna kartka, lubię takie nietypowości. I jeszcze napiszę, że bardzo, bardzo miło Cię było poznać! I jeszcze raz gratuluję zwycięstwa, przepiękny scrap!
nowalinka pisze…
O to chodzi! Świetny pomysł i wykonanie :)
agata pisze…
dla mnie bomba!
wolfann pisze…
dziękuję dziewczyny...:-*
szkoda było mi się rozstawać z tą kartką...no ale przecież mogę zrobić sobie drugą ;)
Agnieszka - Anna pisze…
rewelacja
te wyszywanie na brystolu jest kapitalne
ukradnę pomysł
ukradnę jak nic

Popularne posty