i po zlocie...:)

i po zlocie...który odbył się 14 czerwca w Warszawie...już chyba niewiele zostało mi do napisania bo bardzo ładne relacje można poczytać i obejrzeć między innymi u Nulki, Nowalinki, Finn, Magdaleny i innych uczestniczek zlotu, których było wiele :)...jak też i atrakcji zlotowych takich jak :
*wymiany- pudełkowa i ATC,
* konkursy z wartościowymi i przydatnymi nagrodami,
*cała masa promocji na stoiskach poszczególnych sklepów,
*wymiana doświadczeń...porad...uśmiechów i uścisków na dzień dobry, na do widzenia i w tzw. między czasie , którego bardzo mało było , bo wiele się działo...Ci, którzy byli sami wiedzą :)...tym , którzy nie byli pozostają liczne relacje ze zlotu i oczekiwanie na następny:)... za rok , na który organizatorzy już zapraszają...


mnie podczas zlotu udało się (pewno jak większości) spłukać do ostatniego (dosłownie!) grosza wzbogacając ubogi warsztacik o kolejne jakże potrzebne drobiazgi :))))

wyściskać:) się z babeczkami z forum scrappassion i nie tylko

poobcować naocznie i napalczaście z cudeńkami wykonanymi przez nie...przyjemne to było choć czuje niedosyt...

nareszcie dostarczyć moje chotto matte dla Yoasi i Nulki...spóźnione bardzo , ale mam nadzieję jednak, że ucieszyło obdarowane :)

no i wziąć udział w I Mistrzostwach Scrapbooking`u , w których to zwyciężyłam :) tzn nie ja ,a scrap przeze mnie wykonany...właśnie ten




oto uczestniczki mistrzostw...nie wszystkie widać na zdjęciu, ale postaram się wszystkie wymienić...jeżeli kogoś pominę proszę się upomnieć o dopisanie :)
od prawej...Bea(:* za biały tusz...i pracę przy jednym stole), Coffeebean (:* za zszywki), Kaszellek, Filasia, Zussska, Cwasia, Tores, PatiS, Jaśminowasia, Kamaftut, Nannala, Ibisek, ja i siedzą..Yoasia, najmłodsze pokolenie scraperek - Matylda :) i Jej Mama Magdalena (buziole za pracę ręka w rękę :))

na zdjęciu brakuje Truskawki, Nowalinki,Rae i może jeszcze kogoś (liczę, że się przyznacie ;))

jury

pracujemy :) ...na wykonanie miało być ok 2 godzin, materiały użyte do scrap`a przygotowane przez organizatorów...swoje fotografie, lepiszcze i narzędzia...towarzystwo do pracy wyśmienite-pomagające w potrzebie...w powietrzu fruwały narzędzia i inne potrzebne do scrap`ów rzeczy, którymi się wymieniałyśmy

Coffeebean, ja i Jaśminowasia
na zlocie odbył sie też konkurs organizowany przez sklep Memorabilia na album wykonany na bazie harmonijki gdzie wygrały Bea , Coffeebean i Magdalena

poza tym był konkurs na scrap`a o tematyce scrappassionn gdzie pierwsze miejsce zdobył scrap Finn

no i jeszcze super-trudny quiz przygotowany przez Mamami ...

na pewno nie wszystko napisałam bo nie sposób pomieścić i streścić cały zlotowy dzień...oj działo się działo...całusy dla wszystkich uczestników...do zobaczenia na następnym zlocie i w między czasie w miarę możliwości też :)

Komentarze

Filka pisze…
gratulacje jeszcze raz wygranej :*
dam znac w lipcu to poplotkujemy i podłubiemy w warsztaciku moim :*
Bea pisze…
gratulacje!!! też dziękuję za towarzystwo :) pozdrawiam!!! :)
cwasia pisze…
Gratulacje!
Szkoda, że nie udało nam się pogadać, ale kiedyś nadrobimy :)
wolfann pisze…
...dziękuję *...Filka ciekawam tego warsztatu Twego

Bea liczę na kolejne spotkania

Cwasiu koniecznie trzeba to nadrobić :)

Popularne posty