chotto matte

jakiś czas temu zgłosiłam się do zabawy na forum scrappassion o nazwie "chotto matte" i miałam przyjemność robić upominki dla Nulki i Yoasi...

oto one:

dla Nulki czarny notes formatu A5 ... okładka uszyta ze starej sukienki ... na wierzchu motyw wycięty z bluzki ... wewnątrz białe kartki ręcznie zszywane z okładką czarnym kordonkiem ... przy okazji zszywania ozdobiłam grzbiet kolorowymi guzikami i koralikami...

zapomniałam go uwiecznić na fotkach więc zdjęcia użyczone przez Nulkę (dziękuję :-*)


do kompletu zrobiłam mały 10x10cm album origami


dla Yoasi także uszyłam notes ... w kształcie torebki ... okładka z czegoś co kupiłam pod nazwą "bieżnik ogrodowy" ... zamykanie na guzik ... kartki jasno beżowe zszyte ręcznie z okładką


i album origami 10x10cm


Komentarze

Niebiesko_Oka pisze…
notesy sa cudne, albumiki przesliczne!!!
kolorki swietne, ja ostatnio zakochałam sie w szyciach. A odkad naprawiałam moja maszyne na pewno bedzie ich u mnie duzo ;-).

No nie moge wyjść z zachwytu!
Super.
nowalinka pisze…
O rany! Przepiękne rzeczy poczyniłaś na "chotto" !:)
Te notesy niesamowite! Fajne materiały i dodatki, a te ramki origami też świetne i takie równiutkie Ci wyszły :)
pasiakowa pisze…
Jejku! Piękne te notesy!
Agnieszka - Anna pisze…
notes Nulkowy mrrrrrrrrrr

Popularne posty