...była taka jedna wiosna...:)...

...była taka jedna wiosna, której zapomnieć się nie da ... a i nie chce się zapominać...tyle już razy próbowałam "zascrapować" ten czas i nigdy czasu nie było, albo weny brakło...albo zamiast pracować wspominałam...i oto w całkiem mało intymnych okolicznościach ( bo w towarzystwie trzydziestu paru scraperek na zlocie w Krakowie ... widocznie atmosfera jednak sprzyjała :)) zamknęłam ten czas w malutkim albumie o wymiarach 10x15 cm z malutką ilością dodatków przy użyciu małej ilości papierów ... tak trochę recyklingowo się zrobiło bo i papier pakowy i zwykły sznurek ... kilka zdjęć ... kilkanaście słów... które dla mnie znaczą bardzo dużo ...













Komentarze

agata pisze…
baaaardzo klimatyczny:))
zielona pisze…
Śliczny składak :D
pasiakowa pisze…
Piękny.. magiczny... delikatnie nostalgiczny :)


A ramki z poprzednich postów równie fantastyczne :)
Fajny patent ze sznurkiem :)
Costa pisze…
Uroczy.. z fajnym klimatem :0 Bardzo mi się podobywuje
qlkowa pisze…
Baaardzo mi się podoba, bez przesady i bez słodkości.
Chciałabym go zobaczyć na własne na oczy.
wolfann pisze…
...dziękuję...powyciągałam jeszcze kilka zdjęć , ale na razie leżą i czekają...na czas...na wenę ;)

...qlkowa...zapraszam :)

Popularne posty