spotkanie w Krakowie

...tę sobote spędziłam w Krakowie na spotkaniu zorganizowanym przez Mirabeel przy współudziale Karoli ze ScrapLab'u...poza dobrym nastrojem, spotkaniem "naocznym" kilku znajomych z innych blogów scrapowych udało mi się trochę popracować :) czego efektem jest bardzo osobisty mini album, który (może) pokażę w innym poście i ramka 20x20 z bardzo lubianym przeze mnie zdjęciem-autoportretem...

do ramki użyłam kilku papierów i napisów z zestawu sprezentowanego mnie przez Kiti W :-*, guzik, dwa ćwieki i kawałek zwykłego sznurka...

zdjęcie umieszczone na scrapie było zrobione moją pierwszą analogową lustrzanką i wcale ale to wcale nie jest "obrobione" w programie graficznym...jedynie wydrapałam cyrklem małą ramke... oto efekt :)

dziękuję za przemiłe spotkanie i pozdrawiam wszystkie uczestniczki :)

Komentarze

jasminowasia pisze…
Świetny scrap :)))))))))doczekałam się nowego wpisu, hurrraaaaa :))))
Tores pisze…
Ramka świetna, ale że udało Ci się na spotkaniu zrobić i ramkę i mini album, to podziwiam ogromnie :)
Bea pisze…
Tores, racja, jedna z nielicznych scraperek co ze spotkania z ukończoną pracą wyszła!!! A może jedyna co z dwiema!!!!
Mi się scrap podoba bardzo, co mówiłam Ci osobiście :)Fajnie było się spotkać - ja cała jestem jeszcze w ekscytacji powyjazdowej :)
nowalinka pisze…
Tak, sama widziałam i zdjęcia cykałam jak Wolfann wpadła w wir pracy i szpony weny :)
Pomacałam to i owo z wielkim podziwem :)
Szalenie miło mi było poznać :D

P.S.Anulko, jeśli chcesz jakieś fotki ze spotkania to chętnie Ci prześlę (siedziałam naprzeciwko Ciebie, więc kilka Ci zrobiłam w trakcie pracy ;)
wolfann pisze…
ojej Jaśminowasia ... dziękuję...
Tores ja poprostu sie w pewnym momencie "wyłączyłam" a raczej przełączyłam na prace i potem ciężko było mi przestać :)...dziękuję dziewczyny za miłe słowa...:-*mnie tez miło było Was poznać...
Nowalinka bardzo poprosze o zdjęcia :)...mail w profilu
Agnieszka - Anna pisze…
sympatyczna praca, bardzo podoba mi się jej kompozycja

Popularne posty