...happy time...


Komentarze

zielona pisze…
Bardzo fajny scrap :)
agata pisze…
serdecznie zapraszam na mojego nowo otwartego bloga o tematyce około 'craftowej';)
http://jatworze.blogspot.com/

będzie mi bardzo miło jeśli czasem znajdziesz chwilę i zajrzysz do mnie:)

pozdrawiam !:))
truskawka pisze…
ten sznureczek jest obłędny :O
Karola pisze…
Woow! Napis i zawijaski ze sznureczka - super! Piękne zdjęcie, zrobiłaś wspaniałą pamiątkę!
LAZY-TROUT pisze…
Gorgeous page and such a cute photo :)

I love how you have attached the flowers to the string - its such a great idea.
Agata pisze…
Śliczny scrap,zawijaski i napis ze sznureczka jest świetny.
Bea pisze…
Ależ cudne!!!! Piękne foto w pięknej oprawie!!!! te eski-floreski sznurkowe - super!!! A napis!!! WOW!!! podziwiam!!!
wolfann pisze…
...to dla mnie bardzo szczególne zdjęcie...przy nim kolejny raz przekonałam sie jak miło scrapować własne wspomnienia...dziewczyny dziękuję :-*...lazy-trout thank you :-* this photo is someting special for me..
Barbarella pisze…
To mała Ania? :)
Słodkie :)
Costa pisze…
jedyne słowo, które mi do tego scrapka pasuje to : DOSKONAŁY !!!
wolfann pisze…
tak tak :) to ja :)...w planach mam zrobienie takiego samego zdjęcia z Amelką a potem z Kingą jak włoski do kucyków dorosną ;)

Popularne posty