...świątecznie...

...hmmm...świątecznie...kartki z jajem...proste a jednak czasem w nietypowych kolorach...coś mnie tak naszło na róż i fiolet...

...nie są jedynymi wytwórkami w ostanim czasie , ale reszta tajnością objęta wiec narazie nie mogę nic a nic pokazać...część już prawie na poczcie do wysłania była ale sytuacja obecna nie pozwala mi się z nimi rozstać...w poszukiwaniu nowej pracy wzbogacają moje portfolio ... już niedługo zastąpie je innymi ... więc czekających jeszcze o ciut cierpliwości proszę ... i o trzymanie kciuków... :)

...wesołych świąt...






Komentarze

agata pisze…
cudne papiery(jakie to?)
no piękne! proste ale mają to coś!:))
jasminowasia pisze…
Wesołych Świąt :) Piękne kartki, zachwycam się nimi baaardzoooo
pasiakowa pisze…
Kartki super!
Ja w tym roku sie nie wyrobilam ;/
Dobrze wiedziec, ze cos dzialasz ;)
Mocno kciuki trzymam za prace!
lady-of-shalott pisze…
Mi najbardziej do gustu przypadły wszystkie różowe :P pozdrawiam
Anonimowy pisze…
no dobra dobra:D:D:D tez czekam:)
i wygladam listonosza a on nic..
widac do mnie nie podrodze ma:)

pozdrawiam i zycze dopadniecia super posady :)
yoasia
Barbarella pisze…
Aneczko, pozdrowienia :)
Fryne pisze…
pisanki przecudne, ale zabieraj się do pracy i pokazuj coś kwietniowego :)
wolfann pisze…
...ale mnie dawno nie było...dziekuję za miłe słowa...Yoasiu ten listonosz w końcu do Ciebie zawita i do Nulki też z bardzo spóżnionym "chotto matte" ...
Agato papiery kupione w Empiku...
Pasiakowa nie odpuszczaj!trzymanie kciuków nadal potrzebne :)
Lady-of-shalott :) różowy się skutecznie mnie uczepił...
Barbarellko też Was śliczne dziewczynki pozdrawiam wiosennie
Fryne już zabieram się do pracy :)bo choróbska na szczęście już nas opuściły i mam nadzieje, że długo się nie pokażą
pasiakowa pisze…
To nadal mocno trzymam i wypatruję Twoich nowych tworów zrobionych w międzyczasie zdobywania pracy :)
Buziaki! :*
Stine66 pisze…
Really sweet easter cards.

Popularne posty