...rozbieranie...ubieranie...

... rozbieranie ?... a tak bo najpierw modelka została pozbawiona górnej części stroju by mogło nastąpić ubieranie w króciutką, bardzo dopasowaną bluzeczkę...w owym czasie dosyć modną...choć niepraktyczną...wystarczył prysznic i bluzeczka spłynęła z wodą...zostały tylko fotografie...:)

modelka na tyle pewnie czuła sie w tym "stroju", że sesja fotograficzna przeniosła się na teren osiedlowy i nikt nie zauważył nagości ...:)...cieszył mnie ten fakt i nadal cieszy bo zamierzony efekt został osiągniety...





Komentarze

Tores pisze…
Odważna ta modelka :)
Niesamowicie wyglądają Twoje malunki.
UHK Gallery pisze…
Ja zanim przeczytałam, "przeleciałam" po zdjęciach i też nie zauważyłam :) super!!!
Tores pisze…
Wolfann, trafiłam Cię, ujawniaj twórcze skrywane sekrety :) Szczegóły na moim skrapowym blogu.
jasminowasia pisze…
Strzeliłam do Ciebie i widzę, że nie ja jedna, zapraszam do mnie, tam są drogowskazy ;)
pasiakowa pisze…
Hihi.. I ja do Ciebie celuję - pifpaf ;)
Yoasia71 pisze…
rączki do ...
... góry, bo i ja strzelam! Szczegóły u na blogu :)

Popularne posty