pinokio

... pinokio ... wszystkim dobrze znana postać bajkowa u mnie jeszcze z krótkim noskiem -długi niestety nie dojechał na czas :( ... sesja zdjęciowa wykonana kilka lat temu w maleńkim wówczas studiu fotograficznym należącym do Waldemara Tereszkiewicza...wszystkie zdjęcia Jego autorstwa, charakteryzacja i stylizacja - moje, a modelka to oczywiście koleżanka ... ech co ja bym zrobiła gdyby nie moi przyjaciele-dziękuje Wam...ale osiołkiem to nikt nie chciał być :) więc dla dobra sprawy sama się w niego wcieliłam :)...była tam jeszcze jedna postać ... mmm ... ją zostawie na inną okazję











Komentarze

Agnieszka - Anna pisze…
aeayauaeeeeyeeayyuey

no po prostu nie wiem co powiedzieć
pod takim jestem wrażeniem
Filka pisze…
padłam!!!
sesja fantastyczna i Ciebie bym nie poznała hahaha

Masz talent niesamowity :o
buźka
nowalinka pisze…
Ho! Osiołek obłędny, jeszcze z taką minką że aż za serce chwyta.

Świetne zdjęcia i super charakteryzacja!
Wrażenie ogromne...
qlkowa pisze…
Ale odjechana sesja!
pasiakowa pisze…
Normalnie zadziwiasz :)
Fantastyczna charakteryzacja!
Zdjęcia wyszły obłędne :)
wolfann pisze…
...dziękuje...Wy mnie też często zadziwiacie...:)...oj tęsknie za malowaniem...bardzo...juz zdmuchnęłam kurz z farbek i pędzli...:)

Popularne posty