pay it forward

...się mi udało "załapać" na tę zabawę u eight...jakiś czas temu...więc papugując skopiuję i wkleję zasady

Blogowe "Pay it Forward" to zabawa w obdarowywanie się:)
Zasady są następujące:
1. Osoba biorąca udział musi posiadać bloga;

2. Trzy pierwsze osoby , które wpiszą się pod tą właśnie notką, otrzymają ode mnie upominek
3. Przesyłka z upominkiem musi dotrzeć do adresata w ciągu 365 dni;)

Trzy "zwycięskie" osoby muszą ogłosić tę samą zabawę u siebie na blogu:) I każda z tych trzech osób może wziąć udział w zabawie tylko 3 razy;)

ktoś chętny?...:)...

Komentarze

Tores pisze…
Jeeeny, nie wierzę, udało mi się wreszcie? :) Czyżby szło ku lepszemu? ;)
Tores pisze…
Aha, to jeszcze napiszę, że bardzo bardzo się cieszę, że akurat u Ciebie mi się udało na PIFko trafić. Tak. Bo w ogóle lubię Twoje prace, a przy tym - wiem, że podarunki będą przemyślane :D I wcale mi nie przeszkadza termin 365 dni na dostarczenie upominku, właśnie dobrze, jest dużo czasu na cieszenie się na zapas :)
UHK Gallery pisze…
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
O ja cie nie wierze......
UHK Gallery pisze…
Ale fajnie :):):)
Też zazwyczaj jestem zaraz za podium :):):)
mamami pisze…
jestem, melduje sie :))
mamami pisze…
wow, zdążyłam, cudnie :)
wolfann pisze…
:)...no to czekam na adresy ... i odsłone zabawy u Was...teraz ja ruszam na polowanie :)
Tores pisze…
Ja ze swoją odsłoną poczekam co najmniej kilka dni, żeby tak szybko nie było :)
Dinos pisze…
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Popularne posty