albumy "origami"

tadycyjnie już :) cierpię na brak wolnego czasu ,więc wykonanie dużego albumu, z dużą ilością dodatków graniczy z cudem ... pokusiłam się na mniejszą formę i w kwestii formatu , i w kwestii ozdób...sam papier jest tu podstawowym elemetem dekoracyjnym i jedynie na okładce można delikatnie "poszaleć"... albumy formatu 10x10cm i 8x8cm zrobiłam łącząc ze sobą kartki włożone w ramki wykonane techniką origami...gdzieniegdzie jakiś kwiat, wstążka, guzik czasem bransoletka zamiat ramki...teraz tylko trzeba wypełnić je zdjęciami i gotowe do użytku ... :)






























Komentarze

Filka pisze…
Aniu cudne !
masz patencik super !
szlenie mi się podoba, nic nie trzeba z dodatków serio :)
Turkusik i czerwony mi szczególnie przypadł do gustu :)

Miłego dnia
Agnieszka - Anna pisze…
umm fajne
a ten... ten z samochodzikiem.. ooo...
Tores pisze…
O jaaaa, ale super patent! Prześwietny efekt, to jest to, co lubię - taka czysta forma z możliwością pouzupełniania. Kursik, kursik prosiiiimy!
qlkowa pisze…
Bardzo mi się podobają, takie bez dodatków.
Zakochałam się w tym czerwonym!
babsko pisze…
o tak! ten czerwony jest bajeczny!
Samurr pisze…
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
wolfann pisze…
...nie spodziewałam się, że tak będą się podobać...a chyba powinnam bo wciągnęło mnie to zaginanie kartek...Tores ja ten album zobaczyłam na jakimś portalu z filmikami "zrób to sam"...jak znajde to wrzucę tu linka...a przy okazji OSTRZEGAM przed dziwnymi komentarzami od nieznanych mi osób, które okazują sie wirusami i tojanami-już trzy komentarze musiałam wykasawać bo zawieraly szkodliwe treści :(
agnieszka pisze…
oj kursik koniecznie....bo sa suuuper
truskawka pisze…
no masowa proukcja slicznosci :)

Popularne posty