odkurzanie...:)

...przyszedł czas na porządki bo przecież w powietrzu bardziej wiosnę czuć niż zimę...no to zaczęłam odgrzebywać archiwum zdjęciowe i projektowe...miałam pokazać coś kwiatowego i scrapowego lecz wybór padł na dawno temu robione zdjęcia dokumentujące moją zabawę w body painting...narazie prosta forma...iluzja "dziury"otrzymana dzięki namalowaniu prostokąta na ciele modelki...jakość zdjęcia pozostawia wiele do życzenia ale sam pomysł chyba wart pokazania...hmmm ...
niedługo następne "malowanki"...:)







Komentarze

truskawka pisze…
oj wart pokazania !

świetnie namalowane :) i dobra filozofia :)
Karola pisze…
Aniu, cieszę się, że TO znalazłaś! Koniecznie pokaż więcej, przecież skrywasz nie tylko scrapowe talenty?! Dziura wyszła bardzo realistycznie! Uściski i duuużo zdrówka! :*
Agnieszka - Anna pisze…
wrażenie jest niesamowite!!!
wolfann pisze…
...dziękuję...no coś tam mam jeszcze w archiwach :)...ale przede wszystkim mam nadzieje, że niedługo wrócę do malowania...
Anonimowy pisze…
no dziura całkiem realistyczna xD

Popularne posty