coś dla siebie :)

przede wszystkim to wszystkim wszelkiej pomyślności w nowym roku :) i więcej czasu na przyjemności bez względu na to co dla kogo nią jest...

dla mnie oczywiście wytwórkowanie...w tym roku jeszcze nie zaczęłam...powoli sie rozkręcam ale zadowolona jestem, iż jeszcze w starym udało mi się wytworzyć coś dla siebie...pomysł powstał prawie pół roku temu...po trzech miesiącach wycięłam bazę z jeansu i poobcinałam metki z dostępnych w tym czasie ubrań (paru się przy okazji pozbyłam ale szafa tego nie odczuła) i znowu całość musiała pójść w odstawkę bo było wiele innych rzeczy do zrobienia...no ale udało się zaraz po świętach wyskrobać odrobine czasu i oto jest-notes dla mnie :)))))...w środku białe kartki ...szycie tym razem bardzo proste...miały być jeszcze guziki ale je zostawię na następny notes

ten już jest w użytku i bardzo dobrze się sprawuje :)))













Komentarze

Tores pisze…
Świetny notes, fajnie wyglądają te wszystkie metki.
truskawka pisze…
suoper !
uwielbiam Twoje notesy i wszystkie Twoje dziełka :)

świetny pomysł :)
kotarium pisze…
Bardzo ładny notes :)
Taki tylko do optymistycznych zapisów :D
zielona pisze…
Sam pomysł jest już rewelacyjny a wykonanie przewyższa oczekiwania ;) Jak można zrobić takie coś właściwie z niczego ?? Super!!

Dzięki za trzymanie kciuków ;) :*
Agnieszka pisze…
Anno, żeby nam się dzieci skrzydeł nie czepiały... za bardzo ;)
i ja też życzę czasu i jeszcze raz czasu... przyjemności zawsze się jakieś znajdą ...
nowalinka pisze…
Ale fajny notes, wygląda jak podróżny, z tymi metkami! Podoba mi się :)
Filka pisze…
no to Ci powiem że świetny notes sobie zrobiłas BOMBA !!!!
wez na spotkanie plisss :]
Najlepszego w Nowym Roku :*
Silvitanova pisze…
Bardzo my sie podobaja te metki! Dobra praca :)

Popularne posty