kolorowe notesy

robienie notesów jest bardzo przyjemne :)...ja najpierw wybieram tapetę na okładkę i do niej dopasowuję kolor kartek i szycie...czasem używam guzików, czasem korali a czasem i innych dyndałków...a potem to już co wyobraźnia podpowie :)...staram się aby każde szycie było inne...i tak powstało kilka notesów...dużych i małych...nie wszystkim zdążyłam zrobić zdjęcia nim powędrowały do nowych właścicieli...

duże notesy mają wymiary 15x15cm i bardziej skomplikowane i fantazyjne szycia..małe powstały z tego co zostało po zrobieniu dużych i mieszczą się w dłoni (niecałe 8x6 i ciut cm)...wszystkie wiązane wstążkami

duże








i małe





Komentarze

asia wu pisze…
:O

Jesteś niesamowita :) Przepiękne notesy, podziwiam pomysły i staranność wykonania :)
Yoasia71 pisze…
ogladam, ogladam i nadziwic sie nie moge:) pieknie to wyglada, wszystko takie idealnie dopracowan:) masz cierpliwosc:)

fantastyczne:)
truskawka pisze…
Twoje notesy sa piękne !
mia_mi pisze…
Bardzo mi sie podobają grzbiety notesów i dopasowanie kolorystyczne kartek do reszty :)
zielona pisze…
Bardzo ładne notesiki :)
agnieszka pisze…
uwielbiam Twoje notesy !!!!! sa takie kolorowe, staranne .... no i pomysł sie liczy !!!!!
wolfann pisze…
cieszy mnie, że sie podobają :)...z tą cierpliwością to różnie bywa-moje dziewczynki często doprowadzają mnie do jej granic...:)))
pasiakowa pisze…
Te notesy są po prostu boskie! Kolorowe i szalenie pomysłowe :D
Filka pisze…
ale produkcja :)
pikne wszystkie :*
almadr pisze…
Te notesy są superowe.Te wiązania i koraliki. Ach!

Popularne posty